"Gdyby ocean nosił twoje imię"

     Książka autorstwa Tahereh Mafi mimo swojej popularności trochę mnie zawiodła.  

    Myślałam, że będzie to powieść bardziej otwarta na uczucia głównej bohaterki, na jej kulturę i spojrzenie na świat. Jednak  skupia się  głównie na wątku romantycznym Shirin z Oceanem. Trochę mnie to przybiło i spowodowało, że stanęłam przed wyborem odłożenia tej książki lub skończenia jej w ekspresowym tempie. Wybrałam to drugie dlatego możecie czytać teraz jej recenzję. O fabule nie mogę powiedzieć za dużo ponieważ nie jest ona jakoś specjalnie rozbudowana, wystarczą cztery słowa: miłość, taniec, szkoła i chusta. Przez większość powieści podziwiałam bohaterkę za jej umiejętności krawieckie ale nienawidziłam za jej  zachowanie. Jak można dosłownie wchodzić do szkoły w ekstra ciuchach z dwoma idealnie wyprostowanymi środkowymi palcami i myśleć, że ludzie gapią się na ciebie bo nosisz hidżab?!

   Może  to ja źle podeszłam do tej książki, albo po prostu tak jak w większości przypadków zdenerwował mnie wątek miłosny , że przyćmił realistyczną ocenę książki. Mogę powiedzieć, że jeśli lubicie romansidła t
o spojrzycie na tą książkę
 z zupełnie innej strony. Zresztą ilu ludzi tyle ocen.

   Jeżeli bylibyście zainteresowani jej kupnem to proszę pisać do mnie na maila: karolina.j.22@wp.pl lub instagrama: stuksiazkowylas.

Tutaj podaję spis książek które sprzedaję, oczywiście jeżeli zainteresuje was dany tytuł to mogę wysłać wam zdjęcia:

-Gdyby ocean nosił twoje imię Tahereh Mafi - 18zł

-Tylko w mojej głowie Sharon M. Drapper - 10zł

-Pięknie złamane serca Sara Barnaro - 15zł

-Teatr odtrąconych poetów Tamara Irleand Stone - 12zł

-Dzieci czasu Adrjan Tchaikovsky - 16zł

- Goodbye Days Jeff Zentner - 14zł

Ceny są do negocjacji, możliwość wymiany na inne książki ( oczywiście po skonsultowaniu), darmowa dostawa na terenie Zamościa wysyłka pocztą polską lub paczkomatem inpost. 


                                                                       Karolina


 

Komentarze

Popularne posty