"Lassie, wróć"

    


   Lassie jako jedna z pierwszych przeczytanych przeze mnie książek , zasługuje na to by zrecenzować ją w pierwszym wpisie. Gdy przemierzałam strony powieści odkrywałam  tajniki psiej wierności,a przy tym dowiadywałam się jaką cudownym doświadczeniem jest czytanie książek.  

      Eric Knight przez dłuższy czas należał do moich ulubionych autorów, a "Lassie, Wróć" była ulubioną książką. Gdy na dworze panowały typowe jesienne chłody , u mnie w pokoju robiło się coraz cieplej. Czytając biegłam za stęsknioną Lassie, przeżywałam wraz z nią kolejne przygody, które pochłaniały mnie w całości. Czy piękny owczarek szkodzki odnajdzie przyjaciela? Czy samotny chłopiec znów ujrzy pod swoją szkołą czekającego psiaka? 

     Ta książka jest idealna dla dużych, małych, średnich ... ogólnie może ją czytać każdy. Obowiązkowa lektura dla kochających psy.

Wszystkich zapraszam również na mojego instagrama: stuksiazkowylas

                                                    

                                                                                                                                     Karolina

      

Komentarze

Popularne posty